hari ini punya cerita

assalamualaikum . hari ni aku tidur jam 4 pagi sebab chat dengan si JASNI AMIN tuh la. sengal betul buat lawak bodoh ! susah jugak dia tu .  hm . lepas tu tidur jam 8 pagi aku bangun lah sebab kena pergi tobour lah kan .

aku pergi mandi dlu. dalam jam 8 setengah baru lah aku turun . dah duduk tu terus nampak dia . btw hari ni aku dan dia pakai baju warna same tau , warna HITAM .  hihi . aku nampak dia dengan kimi , dan amir hamzah . dia sangat comel. entah lah bgi aku hari-hari dia  tu nampak comel.

hm. okay . lepas tu ade tayangan macam mana nak padamkan api kan . mula-mula lelaki tak ada sangat tau . so aku duduk la tepi tu , kejap lagi dah afnan lalu depan aku, tetiba dak zulhilmi dengan saiful . bongok dak zul ni ! dia gi cakap , saiful, saiful, time tu aku senyum je . saiful pun senyum je . yelah , dia mungkin malu lah kot.HIHI .

lepas tu aku kalih lah pergi dekat hanie , aishah, mida , shu, fatini and aida .  aku duduk depan tu tengok lah pdamkan api. kejap lagi tu terus nampak dia duduk dengan amir , kimi , jasni . hm . entah lah . sejak kebelakangan ni perasaan aku makin kuat . aku tak boleh nak buat biasa je . aku terllu  berperasaan dengan dia . ya Allah , peliharalah hatiku. jadikan dia jodohku . amin :)

okay lepas tu aku ada liqa untuk group assigment . aku , mirza, sufi , ain dengan atiraf , tahu tak ? time aku nak keluar pergi call dak mirza . time nak keluar tu , aku boleh pulak bertembung dengan dia . malu giler time tu . tak tahu la. rasa macam nak pusing balik. tp nanti nampak sangat , so, aku tunduk je dan keluar. dia lak nak masuk , mmg malu weh !

llepas tu , bila dah duduk , dah mula bincang tuh kan . dia panggil mirza . dia kata mirza ramai awek . sebab ye lah , dia seorang je lelaki kan . lepas tu mirza jawab .  memang la semua perempuan ade empat tau . lepas dia balas lagi . bagi lah seorang . lepas tu , mirza tunjuk aku. aku buat tak tahu je , malu and rasa cam dipermainkan je . hm pas uh sufi kata ' jahat mirza' . hm . memang pun :(

okay lah. apa-apa pun aku bahagia bila semuanya tentang dia. aku harap aku boleh sudi suri di hati dia suatu hari nanti :) amin ..

No comments: