hari yang menyakitkan

hye . hari ni semua nya tak kena. aku dah agak dah , bila aku happy semacam je . mesti aku akan sedih . untuk semuanya berjalan dengan baik lagi untuk pagi ! tp dush ! i hate today ! hm . pertama sekali petangg tu , dah la kan aku dah oder char kuew teaw lama dah . sebelum aku pergi kedai lain lagi.

alih-alih . bila aku datang kedai tu, boleh pulak makcik tu tak buat lagi makanan aku tuh, macam hape lah ! aku paling menyanpah macam tuh lah ! geram aku lah ! aku tak suka lah weh ! aku paling pantang pergi kedai makan , then aku dah order hampir satu jam . boleh pulak kan , dia tak buat makanan aku ! wtf !

time tu aku rasa macam nak nangis je . dah la lama kot aku tunggu . memang lama lah ! sampai aku rasa nak robohkan je kedai buruk dia tu ! stupid ! idiot ! ish ! geram aku lah ! dah la tu kalau masak sedap tak apa lah jugak !tak ada la sedap mana kan ! dah la hangit ! eleh , gebang je lebih !

lepas tu , malam tu pulak aku pergi mandi , bila lepas aku mandi tu , boleh pulak kan , dorang ni semua gi kunci bilik then tinggalkann aku je . agak-agak lah pun nak kunci bilik kan . aku ni mandi! ! tak kan aku nak bawak kunci pulak ! pikir la sikit ! aku bengangg ah ! dah pundek tol !

lepas tu kak asiah yang tolongg aku lah ! weh !dah la sem satu aku ada gaduh dengan kak asiah . sudi jugak dia tolong aku , bagi aku pinjam kredit dia . thanks AKAK :) hm . lepas tu aku call la ummi sebab nak no budak bilik aku . bila dah dapat ! , hm  aku call baru lah nadirah hantar kunci.

hari ni jugak aku ada kelas . bestnya . time keluar kelas tu , dia jalan depan aku. ya Allah . kalau lah aku tak ada IMAN . kalau lah aku hilang kewarasan !, memang aku dah datang dari belakang , aku peluk dia , aku nak bagitahu dia perasaan aku dekat dia . aku rasa nak nangis disisi dia . aku rasa nak bagitahu je kat dia aku sakit hari malam nie . tapi aku sedar lagi :'( .

entahlah . ya Allah . hari-hari aku jatuh cinta dengan dia .izinkan aku miliki hati dia suatu hari nanti . aminn

No comments: