keluar dengan aimi , kak aimi dan nurul

         assalamualaikum dear friendss :) hari ni seharian saya brjalan tau . saya bangun seawal enam pagi solat dan kemas rumah . almaklum la nak keluarkan . so, kena la kemas rumah awal. kalau tak siapa nak kemas                rumah ? hehe :) aku pakai baju kurung tau , entah mimpi ape entah , actually aku pakai baju kurung sebab aku ingat anan join, so, aku saje je la pakai baju kurung supaya hanan tak kekok nntii, ;. HIHI , geli sopan siot aku . haha

okay . actuallyy saya dah janji dengan farah nak keluar . saya ajak farah keluar hari jumaat tapi dia kata dia ade hal. so, dia ajak saya keluar hari isnin , and seperti biasa la kawan-kawan saya yang suka mungkir janji . dia tak jadi pergi . dia kata tak ada duit . lantak hang la ! malas nak fikir lagi 

yang betul-betul pergi saya nurul, aimi dan kak aimi :) saya ade ajak hanan , sebab saya nak belanja dia makan pizza sebab time beday dia hari tu saya memang niat nak belanja dia makan . tp nak buat macam mano. ayah dia tu payah sangat ah  ! tension tahuk ?? 

so, yang kompem pergi saya aimi, kak aimi dan nurul. saya peergi tengok cerita 'istanbul, aku datang' asalnya malas nak tgk sebab macam bosan je . tapi mereka dok kata seronok je cerita tu , so nak try la kan . yes , saya dengan nurul je tgk kak aimi dengan aimi malas nak tgk, okayy , cerita nya mmg la sangat best tau . kelakar sangat . yelah beto tu kan kalau berlakon selamberr je :)  haha , mmg gelak sakan la .

tapi ade benda saya tak suka . depan saya tu budak sekolah , okayy korang paham-paham je la budak baru nak UP ni kan macam mana lagaknya , eeiiyuuu . pleasee lah ! i tak suka okayyy . BBNU ! tolong la jangan teruja sangat adek oi , relax dah le.dah la buat malu je melatak sebut nama kemaluan , habis mamat kat tepi tu gelak sakan :(

okay , saya mmg teringin sangat nak makan pizza. jadi saya paksa jugak dorang makan pizza. lepas solat kitorang gerak ke MP lak dari DP . kat DP takde pizza rasanya . mcd je kot ade. lepas tu beli KFC untuk family . lepas tu kak aimi kata , askrim dekat ape ntah namanya sedap okay aku try , pergh , mahal seh , RM 15 . okay lagi la dri Tutti Fruity  . dah la tak sedap mahal lak tu , sikit lak tu . yang aku beli ni okayy la , banyak dan sedap :)

than amek gambar jap sikit-sikit je sebab dah lewat kan , makan pizza paling lama lah ,kak aimi siap buat lawak lagi dia tersembur air dekat muka dia sendri. semua nya sebab NAJIB eh silap NAJIS yang dok kitorang kutuk tu , haha , makan-makan - jalan , time nak balik sesat lak  puas pusing tempat same :) haha , akhirnya sampai jugak ke rumah jam 6 petang :)

okayylah semua . semua la sangat , padahal sorangg je , hakhak :) saya penat la . okayy bye . saya ade beli hadiah beday ummi 18 nie :) kasut , mahal tau , tp takpe demi ummi :) 




nak pilih kasut untuk ummi :)



Happy Depavalli :)



sewaktu tunggu pizza :)

No comments: