saya nak melamar dia boleh ?

bila fikir balik , hal mida dengan siput tu malas lagi lah aku nak fikir , bukan apa korang , rasa macam TAK MATANG pulak si mida tu . ade pulak kata siput tu nyawa dia . aku tahu dia tengah kecewa tapi jangan la jadi macam budak-budak , ye aku mmg kesian kan dia ,.tapi jangan la sampai macam tu sekali. sampai nak lari rumah la ape la. hai , pening den tahu dok ?



banyak jugak cerita pasal dorang aku takpaham sangat . sebab masing-masing saling salah menyalahkan . siput tu mmg la dah player kan . so, mmg dah dapat agak la cm nie pengakhirannya . mida tu terlalu berharap sangat dekat siput sebab dia rasa dia mmpu buat siput beruubah ,

kalau dah perangai macam durjana macam tu mmg sampai bebila la macam tu, mida kau jangan rasa la diri kau tu boleh ubah orang , aku bukan nak kutuk aku atau apa-apa. tapi bak kata kau kan ,, kita ni sape je , sebab tu aku sedar diri dari awal lagi, aku tahu llki jenis macam dia tu macam mana ? tapi kau ? kau sebolehnya nak terapkan dalam hati kau yang siput tu akan berubah bila dengan kau . jangan mmpi lah , kau tu lemah , kehausan cinta , lagi la dia suka permainkan kau !



mida dah la tu , kau jangan cakap dia nyawa kau , kau jangan cakap kau mati sebab dia , aku benci tahu tak dengar , kalau nak ikut , sepatutnya kesan pada aku lebih besar dri kau , aku kenal dia dah lama, lepas tu aku dikhinati oleh KAWAN BAIK aku sendiri iaitu kau ! tapi takpe  yang belalu biarkan berlalu . aku dah jelas dengan perasaan aku sekarang . aku tak sayangkan siput lagi 

perasaan yang datang kadangkala tu hanya lah RINDU bukan sayang . rindu tu biasalah perasaa yang akan datang dalam diri seseorang setelah lama mreka berpisah,nak kata sayang tak mungkin, HATI aku cuma satu , dan aku dah srahkan sepenuhkan pada nasa . dia hanya dia sorang .dan aku harap dia terakhir walaupun itu hanya perngharapan kosong .aku tak mungkin dapat miliki dia walaupun dalam diam ini impian kelangit aku . dan aku harap aku perolehi sekeping hati nasa . i.-allah jika dizinkan Allah.

jangan risau mida, aku tak benci kau , kau tetap sahabat aku, kalau ad masalah datanglah dekat aku,share lah dengan aku  aku tak kisah , aku ade untuk kau okayyy . chill aje :)aku tak berdendam tau !!

sebenarnya post ni bukan pasal siput dengan mida. tapi aku nak cer pasal nasa . er . nasa la , sebb aku cuma rindukan dia je :)entahla kenapa , malam-malam aku rindukan dia weh. jangan gelakkan kalau aku kata ,setiap malam aku tidur dengan gambar dia . nampak over kan ? ye memang pun , tapi nak buat cm neh , rindu sangat weh .



nak tidur dengan tuannya TAK DAPAT , tidur je lah dengan gambar , lepas lah sikit rindu . pergh , ni kalau aida baca ni mst dia gelakkan habis , HAHA . kalau tuan dia sendiri baca lagi mati terkejut terus lah ! ade jugak org yang fanatik giler dengan dia kan ! nasib kau la nasa oi ! sape suruh kau cute sangat , hakhak , werkk :pp

okay . AHMAD NASARUDDIN BIN NASIR . aku nak melamar kau ni . hakhak . sudikah kau menjadi pendampingg hidupku ? hakhak  okay . dunia dah terbalik, pengsan dia kalau baca , makin benci la dia dekat aku, hakhak ! geliiikkk benci doe dengan diri aku ni , perasaaannnnnn nak MAMPUSS !!! gedikss. 


sobsss . weh agak-agak dia rindu aku tak cam mana aku selalu rindu dia ? mst tak kan . uh sedihnyaaa ...dah la . benci tau ! nak sngat tgk dia !! rindu weh ! esok nak gi seremban . himpunan kebangkitan rakyat . mana tahu keajaiban berlaku, dia ade sekali, pergh, mmg aku tarik bapak aku suh gi lamar dia untuk aku, hakhak . klah , makin meraban aku nie  ..kbaaiii, slam.

weh !!! sobbsss , ingin sahaja aku smpaikan perasaan dan rindu aku pada dia , tp takut dihina lak, alahai, kesiannyaaa dengan nasib aku nie , hakhak , :) takpelah . mana tahu kan , satu hari nanti , aah yelah lah satu hari nnti, mmg takkan lah aku dapat dia tu  sobss , sedihnyaaa , 

dah la selamat malam okayy  sobss, huargghhh :'( 
jangan benci aku !!!!!!!! 


No comments: