my day for today

hye aku sorang je  . nak tahu tak, hari ni ade kelas nahu tau, pagi tadi la ustazah bagi group untuk buat assigmentttt la. hm , campur lelaki perempuan, menyampah okayy . aku dapat satu group dengan si mirza jongenggg tu , adoi , bukan tak suka dia , tp dia yg tak suka aku, haha .

btw. dia adalah insan yang suka gelakkan kasut harimau bintang aku. aku tahu lah dia jeles. aku belikan kasut harimau bintang baru dia tahu , sibuk je .haha . tp dia okayy je , dia pandai , cuma takut kalau tak boleh nak bekerja sama dengan dia je, tapi harap okayy je la. 

okay , dia ? hm , dia dapa satu group dengan my kawan . haha . aida and ukhti . dan ade lah berapa orang lagi i tak tahu la. haha . hm , ntah la. takde komen pasal group dia, harap semuanya baik, tapi yang best tu group dorang ni pembentangan terakhir tau, jeles den la. group aku no dua . ciss ! 

hm , hari ni kelas Bi dan dibatalkan, so, lega la sikit , masa kelas alquran tu , memang kecut perut la sebab ustaz suruh baca ayat alquran tu seorang demi seorangg , adoi lemah jantungg adek, haha . yang kene baca mula2 dak sudfi sebab ustad kata amik dari no terakhir, adoi , time tu mst la aku kena , sebab nama aku dekat2 dengan sufi je ,

aleh2 ustad tak buat gitu, ustad main amik je no secara rambangg , kena no lima, pergh , no lima siapa ? dia la . dia kene baca . time sufi baca dia gi depan sbb suara dia perlahan  , dia duk sebelah atiraf. lepas tu nama dia kena penggil , dia pun datang depan nak duduk sebelah atiraf , time tu atiraf dah malu dah , tp dia gelak je , terus amar bg kerusi dekat dia , dia dduk sebelah lelaki , dia lawak la. time tu kels semua gelakkan gelagat dia, haha ,

so, hari ni aku tak kena la. maybe mnggu depan kot, hekhek :) . takutnyaa . okayy lah ,sampai sini saje , izinkan aku menjadi milik dia buat selama nya, izinkan aku memiliki hatinyaa , btw aishah mempersoalkan kenapa aku boleh suka dia , ramai lg lelaki at luar, perasaan yang ad dalam hati aku ni tak perlukan seribu sebb , cukuplah ia hadir dan membahagiakan aku . thats ALL :)

No comments: