Selamat Hari lahir Ummi ke 41

assaalamualaikum, my second entry :) ahakss . okayy semua .. hari ni merupakan hari lahir My Ummi PUAN SHAARIAH BTE OMAR :) . kayy. hadiah untuk beliau telah saya beli dah telah dipakai dah pun, saya belikan ummi hadiah kasut dengan Harga RM 70.00 . hm . menggunakan duit gaji :)

okay ingatkan nak bagi time saya nak balik kelantan tu, tp lupa lak kitorang ade nak gi bercuti dengan shah Alam kan, so, apa kata saya bagi je terus supaya ummi boleh pakai time gi jejalan tu . so, saya bagi je la. kasut tu telah di pilih oleh saya , Aimi dan Kak Aimi :) kata mereka itu ibu angkat mereka .ahaha :) terima kaish !

beday Ummi ni yang ke 41 tau bukan 40  HUHU. but My mom mukanya tetap macam 14 . HAHA . nanti perasan lak. ummi , akak doakan semoga ummi bahagia selalu . akak doakan apa yang ummi hajati akan dapat . akan doakan segala yang ummi tak dapat miliki, akan termiliki. 

terima kasih sebab sudi jaga akak, besarkan akak, and layan kerenah akak, terima kasih sebab sayangkan akak , benda utama yang ummi perlu tahu Akak sayang sangat kat ummi walaupun kita selalu bergaduh macam anjing dan kucingg , HAHA .okayy la. selamat menikmati KFC ye , HAHA byee 

okay disini selitkan sekali lah gambar kitorang pergi Shah Alam tu yee :)





































we are Family :)



No comments: