akhirnya aku tahu apa sebanarnyaa

hari ni semuanya telah selesai , aku dah bagi kata-kata yang menyakitkan hati mida. aku minta maaf mida. aku tak ada niat nak sakitkan hati kau , aku bukan sengaja nak cakap kasa-kasar dengan kau, niat aku baik mida, aku nak kau sedar , aku nak kau tahu siput bukan terbaik .

hari ni bila aku dah cakap macam-macam dekat mida. alhamdulillah . Allah telah bukak mata mida. syukur la aku dah cakap dekat mida yang siput kutuk dia . cakap dia minah kedah yang kemarok cinta . bila aku bagitahu semua tu , baru mida sedar diri . mida silap. dia rasa epul hanya buat dia macam tuan puteri. padahal dekat semua girl dia buat benda same .

aku minta maaf sekali lagi mida. aku tak ade niat nak buat kau sedih dan hancur hati , niat aku cuma satu nak kau lupakan dia . memang betul, dia bukan terbaik buat kita . hm , dia kata dekat aku dia tak nak dekat kau sebab kau kutuk dia , kau cakap pasal dia tak setaraf dengan kau . syukur mida , rupanya dengan kau pun dia kata aku kutuk dia , kenapa hati dia busuk sangat ha?



selama ni aku ingat perempuan je ade mulut longkang , ade perangai buruk, ade busuk hati , tapi hari ni , baru aku sedar, lelaki pun ade yang talam dua muka, yang mulut cam cilaka  ! haha . geram aku lah dengan dia . selama ni aku tak pernah hina dia . aku tak pernah nak bandingkan taraf aku dengan dia ,aku tak pernah nak bandingkan kehidupan aku atau apa-apa je , dia boleh cakap aku hina dia , PERGI MAMPUS lah !


orang macam ni tak layak hidup . dah la hancurkan hati orang je keje , eleh , kau cakap selama kau kapel, asyik perempuan je buat hal kan ? kononya kau nak cakap kau lah paling bagus kan siput , podaahhh aci ! kau penipu lah setan ! haha , kau setan bertanduk seribu ! haha . geram aku ! 

syukur sangat mida dah tekad nak lupakan dia , mida, kau pegang atas nama Allah , kau sebut atas nama Allah kau akan lupakan dia  , kau jangan ingkari janji kau tu , kau jangan jadi macam meber tak guna aku tu , merayu-rayu minta aku tolong selesaikan masaalah dia , bila aku dah tlg, dia sumah atas nama Allah takkan kapel balik, aleh2 , macam haram je dia boleh kapel balik siap pesan dekat mber aku yg lain jgn dok bgtahu aku ! banyak comel muka aku !


okayy la ! sebenarnya kebanyakan post aku nie , niat pertama aku nak story pasal nasa je , bukan pasal siput , tapi alang2 aku tengah bengangkan , masuk la sekali kisah siput kejap kan , btw , niat hati nak tulis catatan pendek je tentang rindu aku buat dia  , tapi dah terover lak menaipnya ,,

aku nak kta dekat sini la. tadi aku story pasal dia dekat akk aku , hm , time aku cer pasal dia , adek sedara aku mawardah ade tau , kecik lagi budaknya , dalam tiga tahun lebih la cam tu, entah la, aku pun tak ingat umur dia berapa.

time aku duk cerita , kena la tunjuk gambar dia sekali kan , hakhak, so, aku pun tunjuk la pic dia dekat akk aku , wow ! terima pujian tu ,ahaks , akk aku kata nsem and comel. aipp . puji takpe  ! jangan jatuh hati dah ler ye , hehe :) 


hm , lepas tu mawardah nak tengok jugak , akk aku tarik mawardah dekat sikit supaya dia tak bawak lari handphone aku la kan , mawardah tarik nset aku , dia nak tgk sekali gamcar tu . dia tanya siapa tu ? nak , nak siapa tuu ?  akk aku tarik dia dekat kaki akk aku , dia tarik nset aku , dia pegangg , dia tunjuk , "ini abanggg" . akk aku jawab sambil tunjuk kat pic dia , hakhak , aku gelak je , 

mawardah buat apa ,? dia tarik balik nset aku, then dia cium gamabr tu , "sayang abang,, sayang abang". dia kata cam gitu lepas cium gambar tu , aik ? terkejut aku , geli hati pun ada , amboi mawardah , gatainya dia , lebih-lebih dari akk lak ye , nasib baik kecik lagi tu . akk aku un geli hati ."gatalnya adek ye" akk aku tegur.

mawardah cium lagi sekai ." abang , sayangg abang " . aku jerit , " woi amboi mawardah ,akak pun tak dapat dia lagi, mawardah nak sayang-syang dia ye ". dia senyum je then dia lari gi tempat lain , hm , rindunya dekat dia . akk zoom gambar dia , kata dia comel. wooww , akk , ! aku nak dia lah ! kau jangan puji lelebih! haha .akk kata kening dia lebat , yess , sebab tu aku suka :) 

okayy lah , lagi bebrapa hari aku akan balik ke kelantan , aku memang berat hati nak tinggalkan melaka , tapi hati aku ni dah sarat rindu dekat kelantan , ye , aku syang umi walid dan familyy , tapi aku juga merindui dia yang disana :)


aku bakal menempuh sem dua . apa lagi yang akan terjadi pada sem dua . tunggu je la :) semoga  ade yang lebih baik menantiku , semoga aku lebih matang dan lebih baik, semoga result sem dua okayy sahaja , aku tak minta cemerlang tapi cukup la baik :)

No comments: