3 Jenis penyakit

Assalamualaikum . Entah apa la nasib untuk sem 3 ni kan. Macam-macam sakit datang mengena diri ini. aceh ! ayat macam gampang je.

First , kaki dah la terseliuh kan. Kaki bengkak hampir dua minggu la jugak. Now dah stabil. cuma kaki bahagiaan urat masih sakit. Kena urut je kot. Kedua, ada haiwan baru yang telinga ini baru dengar iaitu charlie. Ya, apakah ia? sejenis haiwan macam nyamuk.


Ini cuma gambar hiasan sahaja. Aku cuma kena yang biasa-biasa je. Kena dekat muka dengan tangan. Geli kan. Eyurkk.

Okay , stop ! ketiga , aku demam. Dah tiga hari duk selesema , demam , batuk dan sakit kepala. Dan hari ini akhirnya , aku telah pergi ke klinik juga setelah setahun aku duduk dekat UM ni takpernah pergi ke klinik panel. Usk.usk. sedihnya. Ahakss.


Ini dapat surat cuti sakit dari pak doktor. Ehm. Serius sangat doktor tu, nak minta cuti sakit lebih-lebih pon takut. mengade la pula  nak cuti lelame. Alahai !


Ubat-ubatan yang diambil tadi. Kena telah , kena sakit , kena macam-macam la. Sakit sangat kan ? ha ! amik la tu makan puas-puas , jangan mati sebab makan ubat dah ler. !

Thanks to semua kekawan yang sudi ambil berat dah tanya khabar. Biasalah orang gedik macam aku nie, sakit sikit je , overnya sahaja.kbaiii .

No comments: