Thanks to Them

Assalamualaikum . Dalam beberapa hari ni kaki duk meragam je . Sakit yang amat kan . Almaklum la kaki terseliuh . Acece . Bajet macam ade yang simpati.

Pergi hospital hari ini dibawa oleh Afiqah dan Kak Cik . Sejak menjak sakit ni banyak sangat aku susahkan mereka. Ye la, Ummi dengan walid tak ade nak jaga aku. Jadi mereka je la harapan aku.


Ini la antara si gadis yang banyak bantu aku . Actually bukan yang ni je . Ada ukhti , kak cik , Aishah , Madihah , tapi ni kebetulan gambar diambil masa kelas tadi . sorry yang takde .

Biasanya ummi dengan walid la layan aku. Tak sangka dorang sudi layan aku. Pika sudi bawak aku kemana je , ke hospital, jejalan dan beli barang . Najiha sudi je turun bawah sebab aku sakit kaki tak larat .

Yang lelain pun same. Tak sebut nama sebab tak ingat jasa korang banyak sangat . Wakaka. Jangan marah ha ! 



Tadi pergi xray , doctor kata tak ade apa-apa , maybe akan bengkak dalam sebulan kot. Paling lama la. Lepas tu okay la. Memang lama la nak tunggu giliran .

Terima kasih sekali lagi untuk semua kekawan ku. Family takde disini , ade kekawan  . Acece . Konon je Nie .hehe . Terima kasih beribu kasih to my family , Ummi , walid , Izzah , Amar terutamanya , dan akhir sekali mak jah and Aqidah . Thankss !kbaiii

No comments: