mengidam lagi


Mengidam lagi ? Okay , ini bukan mengidam sebab aku mengandung ke ape ke kan . Almaklum lah , bak kata Najiha dengan ukhti , kaki dah bengkak tu kan . macam mengandung je.

No.. No. Idok ler.

Aku puasa tadi . Bukak facebook ! mak oih ! pedepott . Aku terliur nak makan mcflurry supreme milo. Hari tu dah pernah makan , tapi lepas tu dah tak keluar lagi . Ni untuk bulan nie , Mcd keluarkan balik. Nak rasa la ! ngidam giler.

Nak sangat makan tu , makanya tadi minta tolong Aishah belikan , tapi dia tak beli sebab apa entah . aku pun dah lupa apa dia cakap tadi . HAHA.

Jadi minggu ni nak beli , tak kiira ! nak jugak walau apa pun terjadi . kbaiii 

2 comments:

Mimie Najib said...

sedapnya.. =)
kslau tahap ngidam ni mmng kena dapatkan jgk..

Nao Mei said...

nampak sedap eh...
terliur cik akak dibuat :)