Perjalanan yang memenatkan .

Allo you allss  . Ha , ni ha lambat sangat aku nak update kan . Dah berhari baru sekarang aku nak update. Bukan apa , tak ada masa la nak update . Bajet macam la busy bebenor .

Assalamualaikum . Maaf , lupa pula nak beri salam. Semoga kalian berada dalam keadaan sihat . Hari ni masa aku update belog tu , aku ade dekat kelantan dah ! you allss ! kelantan yeey.


Hm. Perjalanan yang sangat memenatkan bilamasa , family hantar kami punya family naik keretapi menuju ke pasir mas dan juga tumpat .


Ni ha , masa ni dalam keretapi dah jam 10.30 malam. Family hantar. tengok tu, semangat tak dorang ? suka benar mereka ha.


Lepas tu , ingatkan sampai jam 9 pagi, rupanya memang sakit jiwa raga barin dan hati la bilamana kitorang sampai kelantan jam 6petang . What ? what ? ergh ! stress weh korang !

Cuba bayangkan kitorang ambil masa 18 jam untuk sampai ke kelantan , dan duduk dalam keretapi tu berjam-jam . Penat ! penat !

Memang bengang giler you allsss. Tapi nak buat macam mana , my mom nak rasai jiwa hindustan naik keretapi kan . Takmahu hampakan.

Serius memang penat !

Balik ke Apium . Family ke Tumpat , aku ke Nilam Puri hantar barang terus. Err , memang nak jadi cerita . Masa maghrib , ummi call , kata pihak hotel tak bagi masuk sebab dia nak tuan nama kena ada.

Dah dan-dan aku nak kemas nak cepat , turun tangga , kedepok ! aku jatuh tangga and sampai sekarang kaki aku masih bengkak. Tengok la macam mana , kalau esok masih bengkak , aku akan xray.


My hero is my father 


amboi ! dah macam pengantin baru gayanya. Kemain lagu ummi dengan walidku . Kemain lagi romantik lagi ye .


Okay , masa ni dah check out dah . Tak kan la lelame kan . Lepas tu nak balik pergi tumpat , shopping .


Masa ni nak bekpes makan kfc . Getah lagi youuu . Lapar , kaki tak boleh banyak jalan kena la makan kat bawah je


Masa ni dah berkemas dah nak balik 


Dah nak balik Melaka dah nie . masa ni dekat stesen keratapi Tumpat


Taraaa ! habis je hantar family . Ingatkan nak balik , tapi disebabkan isi minyak banyak sangat. Makanya kitorang jejalan ke pantai sri Tujoh nak tengok pesta waw. Sambil tu join fun fair . Hilang bosan.


Taraa ! Tamat dah . Terima kasih semua .

No comments: