Selesai ! Tobour jadi Muntada

Assalamualaikum. Hai readers . Ade ke idoknya pembaca tegar belog aku nie ha ? Hope ade la kan. Kalau takde nak nagis airmata darah sekalipun dah tak guna, sebab orang memang tak sudi. duduk diam je la kan.

Akademi Pengajiaan Islam , Nilam Puri , Kelantan. Dari tobour tukarnya pula kepada Muntada. Aku lebih suka sebut tobour je. Lagi sedap. Muntada dah serupa metadak mentaduk je. Ahaks. Agak kekeruranghajar disitu ye!
Sambil gitu-gitu , orang kata ambil la gambar kan. Masa ni aku demam. Macam cun je aku dengan Madiha dalam gambar nie. Bapak ketapang perasan. 
 Ha , ni pulak gprengg aku yang sama suka nak bergambar jugak. Nak juga sesame cun kan . Ahaks. Paling over yang hujung sekali tu la. Nadhirah ! haha
Sebelum latihan untuk tobour . almaklum lah kami kelas pertama kena tobour kan . Cun melecun keyy . Muka  acam ape je , perasan cantik je aku nie. Tapi takpe la. Gambar aku. Ade aku kisah ?Hakss
Nengok nie . Dua permaisuri.  Satu pemaisuri baik , satu lagi jahat . Mana baik ,mana jahat ? korang tentukan sendiri la ye.
Inilah antara babak dalam tobour kelas kami tadi. Ha ! masa ni si raja tu nak pujuk si pemaisuri. Alahai ! 
 Entah masa ni babak apa , aku pun tak tahu . apa yang aku tahu , siapa pelakon  tu ,
Masa nie , Ustaz dah suruh tamatkan sebelum cerita kitorang habis. Sedih kot sebab tak dapat habiskan cerita tu. Sadis --
Aku pun taktahu macam mana gambar ni boleh ada dalam handphone aku. Aku syak ade orang amik kan. Entah la, tak silap aku siapa entah tadi. Hakss. Jangan-jangan orang yang snap pic ni berkenan kat Amar kot. Siapa lah kan . haha .

TAMAT setakat ini sahaja. Apa pun , untuk pengetahuan semua , satu kerja pun aku takbuat . HAHA , bukan malas , cuma malas nak amik port . malas la jugak tu. haha. kbaii

1 comment:

Megat Lulaili said...

Newb need support. Tq:) http://lumelody.blogspot.com/