kenapa aku lebih suka blogger lelaki?




Kenapa aku lebih suka pemegang akaun blog lelaki ? Bukan sebab gatal ke , miang ke ape ke . Tapi sebab lelaki lebih pandai membuat lawak . Ayat lelaki lebih sempoi dan mudah difahami .

ayat lelaki sangat lepak dan senang nak masuk . Berbanding perempuan sangat sarat . Maaf , tapi termasuk juga diri insan yang menulis ini . Memang aku akui perempuan menaip memang mengarut . Lelaki memang seronok je baca .

Baca belog lelaki lagi enjoy sebab penggunaan bahasa mereka . Mereka gunakan perkataan yang sempoi dan tak cover . Tambahan lagi , mereka tak banyak buat lawak yang tak menjadi . kalau  buat lawak tu , memang kawww . kawww punya . Kalau marah tu , memang marah kaww kaww punya . 

Apa punn bukan takde blogger perempuan yang best . ade je . Cuma kurang menjadi perhatian diri ini . setiap orang ade kekurangan dan kelebihan . Apatah lagi diri yang menaip ini . Lagi ta tahu sangat dunia belogg ni . Sekadar pandangan dan pendapat .

Apa-apa pun kita kembali kepada niat kita berbelog . Ni cuma sekdar nak mengisi entry . nak berkongsi dengan kawan-kawan kenapa belog lelaki lagi best . One more ! lelaki kurang bercerita soal hati dalam belog dorang . ekek . Tapi ade juga cuma kurang menyerlah . kbaii




No comments: