Ketinggalan zaman la aku nie !


Betapa aku ni seorang yang sudah ketinggalan zaman . Orang lain semua dah tengok cerita "Boys over flower" dan berkurun dah . Aku ni ha baru je tengok dan berjaya menamatkannya dalam masa TIGA HARI . Hebat tak ? mestilah hebat . hehe .

Takde la. Sebenarnya aku kurang minat cerita korea . makanya aku tak pernah nak layan cerita korea nie . akan tetapi , cuti sem yang hampir tiga bulan ni membuatkan aku tidak tahu apa yang harus aku lakukan , Makanya aku telah copy cerita korea lama-lama dari Muiz . tahniah Muiz , kau berjaya buat aku menangis teresak-esak tengok cerita korea ! 

Hey korang !Sebenarnya tak hairan sangat pun kalau aku menangis. Sebab apa ? sebabnya bak kata kawan aku, aku ni adalah antara penonton yang memberi tindak balas yang tebaiikkk la dari ladang. Over sedih . Over menangis. Over gelak. Over jerit . Over takut. Semua la over,

Apa yang aku nak cakap dekat sini . Mampukan kehidupan sebenar kita dapat lelaki macam romantik Goo Jun Pyoo dan wanita hebat macam Jan Di . lagi satu . mampukah kita dapat pengorbanan persahabatan macam apa pengorbanan yang dilakukan F4 tu ? ish ! musykil aku. ade lagi ke zaman sekarang ? apa yang pasti 25 episod tu membuatkan lebih spuluh kali airmata aku mengalir. aku pun tak faham apa yang sedih . 

Apa yang pasti , aku memang ketinggalan zaman. HAHA . Tapi takpee . Sebab aku just minat Taiwan dengan hindunstan je . I tak minat okayy Korea . HAHA . setakat nsem tu aku boleh la masuk :D . 

Tapi aku lagi berminat kisah kawan Jan Di tu . Apa namanya ? Gao Eurl . Ape entah -- . I Love Kim Boem !!! eh ? love sikit sebab dia cool dan argh ! buat aku nak pengsan berjuta kalu setiap kali  tengok senyuman dia . cintaku dah beralih arah .HAHA . sorry shahid kapoor 


2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

akak lagi lah x pernah tengok...

Unknown said...

Waaa!! OTOKE OTOKE!! Kim Boem! OTOKE!! cair woo ble dy senyum! tyme lyn cte BOF, OMG sesak nafas ble dy start senyum! hehe~ lupe plak kt alia, kalo alia nk tau, az tgk cte BOF ni pon mse kat kolej ni ha.. kte same, ketinggalan zaman ^_^