Nak bedak arab sangat


Nak bedak arab . Tolonglah faham korang ! Aku memang sangat mengidamkan bedak arab dari dulu lagi. Bajet macam dah lama je . Padahal baru dua minggu je aku idamkan bedak arab . Ada tak sesiapa yang sudi beri aku bedak arab .

Serius, Kalau aku nak beli sendiri , Aku memang la tak ade duit , Mahal tau ! Ye la, sebab benda tu kan berkesan. Ade tak orang nak hadiahkan dekat aku ? Hadiah beday ke ? ape ke ? Salam persahabatan ke ? kiki . perasan . Tapi serius , aku memang nak sangat .

Kalau tak ade orang nak hadiahkan pun , boleh bagi aku harga murah bawah RM20 pun boleh .. Tolonglah korang siapa yang baik hati tu . Tak kesian dekat aku yang meroyan nak bedak arab nie . Satu pun jadi la. Kalau nak jual dengan harga murah pun aku okay . Tapi bawah RM20 la. sebab aku takdo duit . 

2 comments:

zulhilmi tempoyak said...

nnt mkin comel.. hehe

Razil Tahir said...

saya pun bajet tade skrg nie... huhuhuhu