Petang tadi kawan datang rumah

Assalamualaikum . Akhirnya lepas juga sesi mereka datang ke rumah aku . Eh ? sesi macam la sesi nak merisik la pulak. Huh ! jauh sekali la.

Siapakah mereka yang aku maksudkan . Ini la classmate aku versi boy okay . Cewah , siap nak berversi bagai . Antaranya adalah Muiz, Safwan , Mirza, Mustaqim dan Kamarul . Yang lain dimana ? Entah la dorang benci sangat kot dengan aku . kiki. *kidding .

Asalnya... kata Safwan la nak datang jam 1 lebih macam tu , menggigil mak aku terkejar-kejarr nak masak . Takut dorang datang tak siap lagi, yeela . orang jauh kan . Rupanya sampai jam 3lebih macam tu la. Alahai ! takpe la yang penting sampai kan .

Ummi masak asam pedas ikan parang , masak lemak cili padi , rendang daging , ayam goreng kentuchy, telur goreng , sayur kobis masak udang . Aku pulak buat puding ice cream oreo, dengan buat air je . kiki . 

Alhamdulillah , semunyanya berjalan dengan lancar walaupun aku mengharap 'orang tu' ada. Tapi ternyata dia tak ada . Pada asalnya aku rasa hampa sangat , aku rasa giler kecewa, rasa lepas ni apa aku buat tak ikhlas dah . Tapi alhamdulillah tadi mereka datang , aku dapat ikhlaskan hati tanpa kehadiran 'orang tu'. 

Nak buat macam mana kan ? dia tu memang benci sangat dengan aku . Tak kan aku nak paksa dia terima aku . Nak datang rumah aku pun susah , Ha , nampak sangat betapa jijiknya dia dengan segala tentang aku . ISh ! hilang mood je la cerita pasal dia . 

Apa-apa pun Mustaqim asyik mendapat pujiaan je dari mak aku . Mak aku kata dia tu cool je . Muiz pulak amboi! boleh tahan orang usik dia melayan. kata mak aku la. terima kasih semua . Maaf atas kekurangan termasin ke terpahit ke tertawar ke . 

Ish ! bukan korang baca pun kan . Takpee la. Moga internet sampaikan melalui mimpi korang ye . kbaii

No comments: