minum petang bersama bekas menteri besar selangor

Assalamualaikum . Korang ! hari ni aku berkesempatan lagi bertemu dengan Orang hebat dan orang kuat politik ni. Orang kuat UMNO yang kini sudah masuk ke PAS. syukur alhamdulillah .


Tan Sri Muhammad bin Muhammad Taib, mantan Menteri Besar Selangor/Naib Presiden UMNO.

Syukur Alhamdulillah . Seperti yang semua tahu, beliau sudah masuk ke parti PAS. antara sebab kenapa beliau masuk ke parti PAS adelah 'beliau lihat ramai golongan cerdik pandai 'peguam , arkitek , dan same dengannya yang masuk ke dalam PAS . beliau berfikir , bila umno akan ade pemimpin yang berkaliber ? 



Antara lagi ucapan beliau '"Tuan2 cuba tengok signal perubahan. Contoh negeri Selangor.'

lawan tetap lawan ! . Negara Malaysia milik rakyat bukan Barisan Nasional. Orang Kuat Umno sendiri
 sudah sedar dan tukar PAS. anda bila lagi ? tak kan masih mahu berada ditampuk yang lama?  Jangan biarkan agama kita dihina oleh orang islam sendiri . takbir !



Orang perasan cantik memang selalu macam nie . Kemana pergi mesti nak terpacak je muka dia. 


Bersalaman dengan orang durian tunggal .


Walaupun hujan , mereka masih bersemangat untuk datang . Semoga Allah memberi kemenangan kepada PR .