Kenapa nak cantik ni ?



Haloo ! Hallo !!!! Kenapa nak cantik nie ? kenapa nak cantik ni tiba-tiba ? Ye , semua orang inginkan cantik, Termasuk diri ini juga. Entah kenapa sejak kebelakangan ni , saya terlalu taksub dengan kecantikan . Duit saya banyak dilaburkan untuk kecantikan muka sahaja .

Sebenarnya apa yang dah berlaku pada dirimu Wahai Alia yang cantik rupawan ? wakak . Sila muntah . Entah la, sebenarnya ada sesuatu yang membuatkan saya nak berubah jadi cantik . Saya order tomatox nie dari Fabuloos Korean Cosmetic . Stress juga tunggu benda nie sampai . Amik masa Tiga hari tau. Smpai melalak tunggu benda nie .

Time nie tengah ada promosi . Tapi saya Bayar RM20 untuk 11 pcs . Sebab dapat free 3 . Hentam sahaja la 

buy 5pcs TOMATOX samples get free 2pcs more! (save RM4)
buy 10pcs TOMATOX samples get free 5pcs more!! (save RM10)
buy 15pcs TOMATOX samples get free 7pcs more!!! (save RM14)
buy 20pcs TOMATOX samples get free 10pcs more!!!!( save RM20)


Then .. Bukan itu sahaja . Saya ade order  Shiseido Black Mask dari Mahaneeza dibelog beliau . Barang yang saya beli ni murah sahaja tau . Ini pun saya dapat murah sebab dia nak pelanggan tiga terawal. Lepas tu , ade kesialapan sikit, maka bdia tambah lagi mask saya tu .

Okay , Korang pun tahu kan ? fungsi benda nie untuk apa ? untuk cabut putih-putih atau benda ala hitam dekat hidung atau muka kita tu . Saya nak try la. Ni beli trial pack sahaja . Kalau berkesan , nak beli yang full nanti . 

Kegunaannya:
  • Mencerahkan kulit dan kesan anti penuaan
  • Untuk kulit berminyak dan berjerawat
  • Mengurangkan kedutan.memperbaharui keanjalan
  • Mengekalkan kelembapan dan nutrien
  • Mengurangkan bintik-bintik hitam,tompok-tompok, noda hitam dan jerawat
  • Melembutkan kulit wajah
  • Untuk menghilangkan garis-garis halus
  • Menanggalkan sel kulit mati
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
  • Sesuai untuk kulit wanita Asian
  • Penggunaan konsisten menyebabkan kulit lembut dan berseri secara semulajadi

Terima kasih . Ya , sekarang nie saya tengah carik produk untuk kuruskan badan pulak. Wakaka. Makan banyak tapi berniat nak kurus . Pirahh! haha , dah jumpa dah pun . Tunggu duit biasiwa masuk , baru nak beli sebab mahal. Satu set semuanya RM320 . Jadi disebabkan mahal, kena bersabar ye Alia .Saya pun ade buat check bada dekat Mayfirst . Tunggu je la duit ade nanti ye . kbaii .



2 comments:

Unknown said...

gambar no 2 tu cik akak dah cuba...memang best gak..hihi...tomato tu lom try lagi ...huhuhu...agak2 cam mane hasilnya dear :)

Alia Ali Ahmad said...

saya baru je mula hari nie . kiki .. tp ok la...