Atok nak datang melaka

Serius . Aku sangat bahagia bagai puteri raja bila dapat tahu yang atok merangkap nenek aku nak datang ke Melaka. Katanya nak jalan-jalan dengan cucu dia yang aku rapat tu . Dak siti Zubaidah tu. memang syok nak gila babeng taha dewa 19 la bila dapat tahu .

Almaklum la, cucu dengan nenek kan . Nenek ni mudah sangat nak beralah dengan cucu kan , senang nak buli nenek. Eh , kesitu pula dia nie . kiki.

Tapi ... Tapi .. Tapi.. ada orang yang telah menghancurkan kegembiraan aku yang menggunung nie . Benci betul la. Sibuk la paklong aku ni nak ikut sama. Aku bukan tak suka dekat paklong aku nie, cuma kalau dorang ada , terganggu privacy kitorang nak pergi jejalan. Bak kata sepupu aku , saje le tu nak suruh nenek aku sponsur percutiaan dorang.

Btw , kitorang ni takpe la. sebab kitorang pangkat cucu. normal tu nenek sponsur . eh , tp mak aku tak bagi nenek aku sponsur aku. dia marah , guna duit mak aku jugak, tp yang lain nie , seboleh-boleh nak guna duit nenek aku. Ape la. kacau daun betul.

Nak pergi melaka, pergi la Family dorang sendiri . Biarlah atok dengan sepupu aku tu naik bus. Baru syok kitorang je nanti nak pusing-pusing melaka. Ni ade je gangguan. Nanti mula la anak-anak dia yang kat KL tu datang sekali. So menyampah .

Ish , mesti korang rasa aku ni saudara yang teruk kan . Ade aku kisah ? aku punya rasa la. Mestilah ada sebab kenapa aku tak suka. Dah lantak . Hilang mood. benci betul la . Ish . kbaii . haha

No comments: