Pemenang segmen simple topup

Assalamualaikum . Hari ni , saat ini , detik ini saya ingin mengumumkan para pemenang yang kacak lagi jelita. Terima kasih kepada 66 orang peserta yang menyokong segmen yang saya buat nie .

mesti korang tak sabar nak tengok pemenang kan ? Sebenarnya entry ni saya dah buat tepat saya rasmikan penutupan segmen saya tadi jam 4.50. Gempak gila ketapang eksited giler eh . Memang pun, saya amalkan konsep janji ditepati .

Pemilihan pemenang bukan melalui , pengunjung tegar belog saya , bukan blogger fames , bukan blogger pilihan hati, bukan jugak blogger yang kiut miut. Saya guna khidmat abang random aje . Saya terus print screen keptusan tanpa tengok siapa pesertanya , sebab saya tak nak ada rasa pilih kasih . Jadi korang tengok lah sendiri korang peserta keberapa ye . Sebab saya sendiri tak tahu siapa pemenangnya.



Pemenang pertama x topup RM 3

Pemenang kedua x topup RM 3


Pemenang ketiga x topup RM 5

Pemenang keempat x topup RM 5


Pemenang kelima x topup RM 5


Pemenang keenam x Topup RM 5




Huh ! Lega jugak dapat umumkan . Kalau tak , rasa berketul je hati nie . Okay , tahniah pada yang berjaya . Yang tak berjaya , next time okay . Saya akan buat GA sikit lepas nie . Dalam dua tiga hari .

  • Nama : 
  • No telefon :
  • Menang topup RM3 / RM5 :
  • Line :
Tahniah sekali lagi, tak ada istilah pilih kasih ye , sebab saya sendiri tak check siapa pemenangnya . Maaf ye  saya beri tempoh masa hanya 24 jam dari masa pemenang diumumkan . Sebab lepas tu saya nak kena uruskan semua hadiah dan topup yang saya sponsur ye . 

Dalam masa 24 jam , pemenang yang tak bagi details , hadiah ditarik . Terima kasih . hantar ke > SINI <


3 comments:

Unknown said...

takde rezeki..tahniah kepada pemenang..:)

NinaAz said...

Tahniahhh pemenanggg

Nurfara Hani said...

num 27 tapi xmenang. huh !!! tahniah kepada pemenang