gempak tengok fast and furious 6

Wewwiiit . Olaaa ! aku sepatutnya sekarang ni kena kemas rumah. Kejap la, nak update belog . Kiki. Tak tahan la.

Okay , semalam aku keluar buang masa dengan girlprenggsss aku . Asalnya aku dengan Hanan je , dia habis exam semalam STPM kan , jadi aku amik dia dekat sekolah. Lepas tu, dah nak dekat hari kejadian, aku masej dia tak on phone.

So, sebagai nak cover takut dia tak join . Aku ajak la bibil. Aku gi amik dia dekat taman krubong perdana. Huh ! khayal je bawa kereta semalam, nasib baik tak boom !


Lepas tu aku dengan bibil pergi la pulak ke sekolah Sultan Muhammad untuk amik Hanan. Nasib baik la dia tu jadi je. Hantar dia balik ostel tukar baju. Dah pergi . Giler gempak citer fast and furious6 nie . Untuk pengetahuan umum , aku ni tak minat sangat tengok cerita omputeh. Tapi aku layan la jugak, jadi ni kali pertama la aku tengok cerita tu .


Giler supergempak mempak nak meletop ! dah la best , gempak pulak tu . Cool je .tapi sayang lah girl yang cun melecun yang lawo nak mati tu , dia pun mati , aku tak puas hati, tapi aku rasa mesti dia hidup untuk filem fast furious 7 . sebab boyprengg dia kena langgar last tu . Aku nak tengok yang ke 7 punyaaa.

Jum nikmati wajah cun awek nie . Biarpun tak cun , ini satu doa. Mana satu boleh jadi cun kan.


Taraaa  !! masa ni dah habis makan kfc . Aku yang belanja tau . Bukan nak bangga diri cuma nak mendabik dada je . kiki


amik kawwww! muka selambak dah hanan nie . Penuh muka nie setepk ! tapi apa-apa pun cun kan awek-awek nie .


Me and Besrengggg 11 tahun tawww .


Taraaa! bil termenung ingat sape nie ? teringat boyprengg lama ke ? time nie tunggu hanan ke tandas sebab takut terkucil. dalam pawagan tu kan sejuk. Macam-macam hanan nie . kbaiii . demam fast and furious la.

No comments: