teka-teki : Topup RM3

Assalamualaikum you Allss. Kebas kaki kejap lama sangat duduk . Kiki. tangan pun sakit yang amat walaupun dah diurut . Adakah benar ianya sudah pulih tanganku ini ? nantikan je lah esok bangun pagi tu masih sakit ke tidok .

Malam tadi . Ha , ni yang kak Kiah propa nak cerita ni .Amboi ! takde la. Malam tadi tak semena nak tidur dah malam tadi . Rajin pulak si Alia ni buat teka teki . Jum kita tengok soalan , dah jawapan yang diberikan oleh peserta yang sempoi !  nak tergolek aku baca jawapan mereka. Padahal orang yang sama je .




Kalau korang perasan . Jawapan kebanyakan yang diberi adalah 'gila' . Sebab ade pagel kan . Jawapan dorang sebenarnya ada je yang dah betul  . Tapi aku saje je nak mendera dorang . Aku nak jawapan yang seratus peratus same dengan aku . HAHA .

Kesudahannya , Semua dapat topup. Yang join semua dapat samaada betul atau salah . tahniah atas cubaan anda semua membuatkan aku jadi gila.Pserta semua kawan-kawan aku je. HAHA.

Ini pula soalan kedua. Soalan kedua ade pemenang yang jawab dengan tepat dan memang tak ada sangsi langsung jawapan dia . Siapakah dia ? tu . "hana Amylia". sebenarnya dia pun main taram je . Tapi nak buat macam mana . Rezeki .

Siapa nak join lagi . Tunggu nanti ye . Tak syok buat hari-hari . kbaiii

No comments: