Hanya duduk Mcd je ?

Hari ni aku merancang nak tengok wayang dengan akak aku la. Akak aku tu namanya Amirah. Asalnya nak pergi sekali dengan adik dia. Tapi adik dia tak join .

Kitorang nak gi tengok wayang dekat Melaka Mall. Ergh! macam hape je takde cerita best langsung. Bosan de!! akhirnya tak jadi tengok wayang. Cerita lama je ade. coi ! Kitorang gi makan lepak dekat mcd. Dah terhasut pulak nak install wechat la, semua bagai tu la. aplikasi yang guna internet tu.


Kesudahannya , berjam-jam aku dengan akak aku lepak Mcd . Bayangkan kitorang berhenti kejap pergi solat, kitorang boleh datang balik mcd tu sebab nak guna wifi nya, lepas tu cover sikit beli la satu aiskrim. Dalam tu pun sejuk. Kitorang duduk la terkekek-kekek gelak entah apa-apa je


Balik tu ummi tanya pergi mana je. Aku cakap gi mcd je. Ummi cakap berjam-jam , ko duduk situ je. ? ye la, bosan la . Haha . kbaiii . Cun tak ? Perasan lagi minah nie . Weh ! aku nak cantik lah !!!! faham tak ? kbaiiii !

No comments: