Happy Ummi day

Selamat Hari Ibu kepada semua Ibu diluar sane . Expecially to my Ummi . Eh , nak tahu , for this year , aku tak beli apa-apa pun hadiah . Bukan tak nak beli, ustad Azhar idrus kata tak baik sambut hari ibu. Cis , bajet je badahal duit takdo . Pokai doh nie .


Tapi takpo. Hari ibu kan hari-hari , so nanti lewat-lewat sikit aku beli lah hadiahnya . Usoh risau , ado lah . Cuma lewat sikit , tunggu duit ade mai la. Mesti mak aku pelik je anak dia tak bagi hadiah . Eh , wish pun idoknya . Tapi siapa kata . Baru je kejap aku ucap selamat hari ibu . malu lah pulak. eh .

To my mom . Even kita selalu gaduh , selalu bertengkar, selalu bermasam muka, selalu tak sependapat , selalu saling rajuk merajuk , selalu bertikam lidah , selalu dengki mendengki , but kamu la ibu terbaik didunia,. Terbaik ah !!

Kita memang selalu gaduh , tapi tetap kamu ibu yang paling saya sayang . Bukan paling memang kamu lah satu-satu ibunya. Takde ibu lain dah eh . kbaiii


No comments: