Flashmob Anak muda melaka !

Assalamualaikum . Ini kalilah !!! kasik tukar itu kerajaan ! Allahuakhbar ! Alhamdulillah . Hati berbolak balik antara nak join flashmob nie atau nak tengok cerita hindustan 'mann' . Akhirnya Aku bergerak ke melaka central untuk join Flashmob .

Tapi terdatang lambat sikit . Bila datang tu , memang super gempak la. Memang tak sangka dapat sambutan dari rakyat melaka. baru aku ikut dalam sepuluh minit , Pakcik polis  dah jeles dengan kitorang . dia suruh balik . ISh . kami gerak ke Bukit katil pulak.

Lepas ke bukit katil , kami bergerak balik ke Melaka central dalam jal 5 petang . Sambutan memang hangat . Alhamdulillah semuanya selamat . Takde tercedera . Tapi superbest !!!


Ini adelah mat-mat hero . Eh , bukan mat bangla tau . Anak muda ! memang terbaik !!!!


This is Kami !. alolo . Aku paling cun , hujung sekali . Wakaka . Ini kalilah !!! kasik tukarrr !


Gedabak gemuknya aku . MAcam mana nak kurus nie ? errrgh ! stresssnya aku !!! . Takpee ! ini kalilah !


Aku dan Amirah . Ni adeek sedare aku sekali join ! Yeyayyy


New Boyfie . kahkah . Takde la. Aku pon takkenal . kahkah . Hon Tanda setuju .




1 comment:

kEtamSepit said...

Terbaik ah..

sy x dpt join flashmob coz tolong orang kampung kat markaz buat pesiapan untuk hari esok..