berita baik vs berita buruk



Assalamualaikum . Saje santai nak update belog pagi-pagi nie. Syukur , syukur sangat . Asalnya memang mengharap keluar keputusan minggu ni before balik kelantan .

Tapi bila fikir balik, redho je la kalau tak keluar minggu nie . Alih-alih tadi buka email, dapat satu berita yang buat daku nak pengsan sepuluh kali je . Berita apa  ? nantikan ye lepas saya cerita dekat family saya dulu.

Berita buruk pula , sedap-sedap tengah tidur pagi tadi tiba-tiba ade orang call. heyyy you, panggilan tu dari UM tau , bukan nak berhentikan aku , bukan juga nak tuntut hutang . Tapi sebab kes repeat tu .

Dia just nak bagitahu yang repeat akan dibuat awal. dia tanya aku dapat surat tak. Aku cakap tak pun , makanya dia suruh aku amik surat nanti untuk repeat sub Matematik 6 Jun nie . Kenapa awal sangat ?

ergh ! act , bagus juga awal-awal kan , sebab nanti tak ade la pecah otak aku masa final exam nanti . Baru masuk sem 3 dah kena exam . HAHA . bagus sangat la tu . So, Najiha sila bersedia untuk ajar saya matematik ye . kbaii