Segmen Simple topup dah tamat

Tepat jam 4.50 pm

Assalamualaikum . Dengan penuh kebanggaan didada , saya ingin menutup segmen simple topup yang saya anjurkan sendiri , seorang diri , kerja keras sendiri , takde partner , khas untuk sahabat blogger disana sini .

Kenalah tutup , kalau tak , sampai bila segmen nie nak berlangsung kan ? takde la pemenangnya . Untuk pengetahuan semua , segmen saya kecil-kecilan sahaja . hadiah pun tak banyak . 6pemenang sahaja dicari. Saya tak meletakkan syarat yang berat  , tak tahu la kalau korang ikut ke tak . Harap ikut la. 

Pengumuman pemenang ,  saya dah janji nak bagi tahu malam nie kan ? memang pun , malam nie. In Shaa Allah saya umum malam nie , tapi masa tak janji sebab semalam baru tahu hari ni ada kenduri . Tapi takpe, lambat-lambat pun saya tetap akan umum okay . Tunggu aja . 

Psst.. Lepas ni saya nak buat GA yang besar sikit la. Harap masih ada sudi yang join . Mungkin dalam dua tiga hari lagi kot . Baik betul aku nie asyik nak bagi orang hadiah je . kahkah . kbaii .

Terima kasih kepada 66 orang peserta tu . Mekasih bebanyak support saya.

No comments: