Result sem DUA dah keluar !

Assalamualaikum . Hari ni habis je mengjar mengaji balik rumah cek nset ade masej dari mak esah . Bukak masej tu tengok dia kata result dah keluar . Terus melompat gi cek . Dekat facebook ustzah la. Kena la carik


kah-kah . mesti tertanya-tanya kan . Kenapa sampai dua ? sebab yang atas tu keputusan orang lain . Yang bawah keputusan orang lain  . Tapi i tak boleh bagitahu la yang mana satu aku punya . No matrix biarlah rahsia . Teruk kan . Jadi malu .

Terima kasih kepada Azlan sudi kirakan pointer aku . Nanti aku belanja cokelat cabery eh . Ni janji Ditepati tau . Dont worry .


Streesss aku . Untunglah kengkawan gempak punya . Aku alaaa kampung je la result nye . Takpe la. Balasan untuk malas belajar . Niat hati nak keluar UM je . Sebab aku pun bukan nak belajar . membazir duit makbapak aku je . Entah la.

No comments: